عضويت در جهنم


خوش آمديد
لطفا تا بارگزاري کامل سايت به دنبال نابودی شیطان درون و برون کمي صبر کنيد

موضوعات
دانلود
فیلم
مقاله
عکس
شیطان پرستی،فراماسونری
نمادهای شیطان پرستی
نمادهای مخفی درجامعه
فراماسونری یا شیطان پرستی در فیلم ها
سازمان های مخفی مرتبط با فراماسونری
فراماسونری، دین نوین جهانی
جهان در سیطره ی دجال (فراماسونری)
برنامه های صداوسیما
روایت
دلنوشته ها

نويسندگان

پيوند هاي روزانه

امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 617
بازدید کل : 709255
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 3


Sign up to Teobux today! Trust Rank for anty666.loxblog.com - 1.45 Future Google PR for anty666.loxblog.com - 3.60 Page Rank
Up Page

عضويت در جهنم
 
 
عضويت در جهنم
 
 
عضويت در جهنم

 
نويسنده:مينا کمالي

شيطان پرستي
 

شيطان پرستان فرقه هايي هستند که اگر بخواهيم در مورد آن ها و چگونگي پيدايش شان اطلاعاتي داشته باشيم. بايد از اين جا شروع کنيم که سال هاي پس از رنسانس را مي توان به سال هاي افسار گسيختگي جهان غرب در تمامي ابعاد فردي و اجتماعي و جنبه هاي متعدد منتهي به روابط انساني توصيف کرد. پس از برداشته شدن يوق تعاليم متعصب کليساي کاتوليک از گردن انسان غربي، چند جريان عمده فکري و فلسفي شکل گرفت که يکي از آن ها شيطان پرستي بود.
برخي از عناصر فاسد با اتکا به گرايشات و نظريات توراتي و پروتستاني به صورت مخفيانه جريان «شيطان پرستي» را با ويژگي هايي همچون گناه گرايي، قتل، تجاوزات جنسي، عدم اصول اخلاقي، بي توجهي به مسائل توحيدي و... پايه گذاري کردند.
سال 1960 را مي توان به صورت جدي آغاز دوره جديد حيات وفعاليت شيطان پرستان در آمريکا دانست.
شيطان پرستان آمريکايي عقيده داشتند که شيطان نه يک موجود بد، بلکه يک فرشته خادم براي آزمايش انسان ها است!

عضويت درگروه شيطان پرستان
 

شيطان پرستان که در آن زمان تعداد محدودي را تشکيل مي دادند، پس از گذشت چند سال تصميم گرفتند تا اين فرقه را گسترش دهند و از روش هاي گوناگوني براي جذب شدن در اين گروه استفاده کردند.
يکي از روش هاي جذب جوانان، استفاده از موسيقي هاي راک بود. خوانندگان اين سبک از موسيقي بر روي صحنه و در کليپ هاي خياباني دست به خوردن وآشاميدن ميوه هاي فاسد، خون و... مي نمودند و کاست هاي ضبط شده شان در کشورهاي مختلف انتشار داده مي شد.
جوانان زيادي از اين موسيقي استقبال کردند و دليل استقبال از اين موسيقي چيزي نبود جز جاذبه هاي مجازي و حاشيه اي موسيقي. مانند ايجاد فضا براي روابط آزاد دختران و پسران و ارزان و قابل دسترس بودن موسيقي با توجه به ارتقاء تجهيزات فني و تکثير وتوزيع آن.
يکي ديگر از روش هاي جذب افراد به اين گروه تشکيل کلاس هايي با موضوعات جذاب بود که در انتهاي اين کلاس ها قوانين شطيان پرستي را آموزش مي دادند.

برخي از قوانين شيطان پرستي
 

عقد ازدواج تنها با تقسيم يک نان توسط پيشوايان دين بين عروس وداماد وخوردن آن دو تکه نان انجام مي شود.
طلاق نيز با پرتاب يک سنگ ريزه از طرف شوهر به سوي زن محقق خواهد شد!
پوشيدن لباس آبي حرام است!
درختان بزرگ قديمي را تقديس کنيد وبا پارچه آن را بپوشانيد يا رنگ بزنيد!
رعد و برق وابر و آتش وخورشيد وماه وستارگان را گرامي مي دارند وبه نان و چراغ احترام ويژه مي گذارند.
آموختن سواد حرام است. سزاي باسواد در دنيا و در آخرت عذاب است.
آموختن عربي ممنوع است. فقط يک نفر از نسل شيخ عدي حق دارد عربي و قرآن ياد بگيرد، ولي بايد نام شيطان را از نسخه قرآن پاک کند. کسي حق ندارد نام شيطان را به زبان بياورد کوتاه کردن ناخن حرام است!
ترک وطن بيش از يک سال حرام و موجب جدايي زن از شوهر مي شود!
و...

شيوه هاي تبليغ
 

امروزه بيش ترين شيوه هاي تبليغ به صورت انتشار سي دي، کاست وپوستر مربوط به خوانندگان متاليکا ، گسترش يافتن سايت ها و وبلاگ هاي مربوط به شيطان پرستي ، تبليغ و اطلاع رساني از طريق پارتي هاي شبانه وگفتگوهاي دوستان علي الخصوص در مناطق مرفه شهرها، تبليغ در تالارهاي گفتگوهاي مجازي و.. صورت ميگرد.
منبع: مجله ديدار آشنا 122
ارسال شده در 31 / 3 / 1390برچسب:عضویت شیطان پرستی,عضویت در جهنم,عضویت در فراماسونری,نیمروز3,آسان دانلود,فری دانلود,گالری عکس,فراماسونری,سایت فاطمیون,سایت یازینبا,سایت یازینب, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

شيطان عتيق؛ شيطان مدرن
 
شيطان عتيق؛ شيطان مدرن
 
 
شيطان عتيق؛ شيطان مدرن

اشاره:
 

مباحث عرفاني براي جوانان جاذبه فراواني دارد. اين جاذبه ذاتي موجب شده تا عرفان هاي کاذب هم اندک اندک به دنبال جاي پايي در جامعه ديني ما باشند. اين نوشتار درصدد شناخت و نقد نحله هايي از اين عرفان ها برآمده است. به يقين ورود در عرصه اين مباحث تخصصي ، نيازمند مطالعه ، مباحثه و تحقيق بيشتر است و در اين راستا مقاله حاضر براي ايجاد هوشياري ، انگيزه و پي جويي بيشتر مفيد خواهد بود.

مقدمه:
 

قابل انکار نيست که عصر مدرنيته تأثيرات شگرفي در بهبود زندگي مادي بشر داشته است. اما اين ارتقاي کيفي در سطح زندگي بشر، او را روز به روز از توجه به ساحت وجودي و سرشت ملکوتي خود غافل تر نموده و در نتيجه تمايلات معنوي و بنيادهاي اخلاقي در جوامع رو به افول رفته است. در چنين موقعيتي که بشر شاهد تاراج ميراث معنوي خود مي باشد ، سعي در پناه بردن به پناهگاهي دارد که روح تشنه معنويت خود را سيراب نمايد و اين تشنگي جز با روي آوردن به چشمه زلال معرفت الهي که از سايه سار قرآن و سنت مي-گذرد، امکان پذير نيست. اين جاست که شيطان از کمين گاه خود بيرون آمده و تشنگان عرفان و معرفت الهي را به گنداب ها و مرداب هاي آلوده فرقه ها و نحله هاي عرفاني منحرف- که داعيه رساندن بشر به عرفان حقيقي و آرامش ابدي را دارند- رهنمون مي سازد. اين گونه است که ما در دنيا و مخصوصاً در جامعه اسلامي خودمان شاهد رشد قارچ گونه افکار مکتب هاي انحرافي و مدعيان عرفان هاي کاذب هستيم. اين روند با پيروزي انقلاب اسلامي ايران و گرايش مسلمانان جهان و به ويژه جوانان کشورمان به معنويت ، شدت بيشتري يافت و اين عرفان هاي دروغين و نحله هاي منحرف، يک تهاجم فرهنگي نرم و پنهان را آغاز کردند. بخشي از اهدافي که آنها دنبال مي کنند، عبارتند از: نفي عقلانيت در جامعه؛ جايگزيني عرفان هاي دروغين به جاي عرفان اسلامي؛ ترويج بي بند و باري و ترک شريعت؛ ترويج شديد فرقه گرايي و ايجاد مکتب ها و نحله هاي متعدد به منظور بر هم زدن امنيت سياسي و اجتماعي و اخلاقي جامعه.
از جمله عرفان هاي کاذب و وارداتي اين موارد را مي توان نام برد: از شرق: ساي بابا ، اُشو ، کريشنا و عرفان رام الله ؛ از غرب: عرفان مسيحيت و عرفان يهود و عرفان هاي آمريکايي هم چون عرفان سرخپوستي و عرفان اِکنکار. اين در حالي است که در داخل کشور نيز، صوفيه و دراويش تحت عناوين مختلف مثل: شاه نعمت اللهي، نقش بنديه و گناباديه به طور هدفمند مشغول ترويج افکار خود، نشر کتاب و جمع آوري طرفداران و ساخت خانقاه هاي متعدد هستند. ما در بخش اول نگاهي کوتاه ولي واقع بينانه به تاريخچه، مباني فکري و برخي اشكالات تعدادي از اين نحله هاي عرفاني نوظهور مي افکنيم و در بخش دوم نحله شيطان پرستي را مورد مطالعه و بررسي قرار داده و مبحث صوفيه را به مجالي ديگر واگذار مي کنيم.

بخش اول: عرفان اُشو، ساي بابا و اِکنکار
 

فصل اول- عرفان اُشو
 

1-معرفي:
اُشو در سال 1931 ميلادي در روستاي کوچوادا ..........

به ادامه مطلب بروید:

ارسال شده در 30 / 3 / 1390برچسب:شیطان مدرن,شیطان عتیق,مقاله شیطان پرستی,آسان دانلود,فری دانلود,نمیروز3,گالری عکس,شیطان پرستی,فراماسونری, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

احکام جوجه شيطان پرست ها
 
احکام جوجه شيطان پرست ها
 
 
احکام جوجه شيطان پرست ها

 
نويسنده:روح الله حبيبيان

شيطان پرستي از نگاه فقه
 

شايد وقتي آن ماجراي بزرگ در بارگاه ربوبي اتفاق مي افتاد و ابليس ملعون يا همان شيطان رجيم خودمان از دستور الهي مبني بر سجده بر حضرت آدم (ع) سرپيچي مي کرد و کت بسته از ملکوت عالم اخراج مي شد، به ذهن خود اين خبيث هم خطور نمي کرد که روزي براي عده اي انسان نادان و گمراه در مسند خدايي قرار بگيرد و به اصطلاح براي خداي لاشريک هم عرض اندام شريکي و انبازي بکند! والا حتما همان جا اين مسأله را به رخ خدا مي کشيد و بخاطر همان به تهديد خداوند هم مي پرداخت!!
به هر حال قدما گفته اند«دنيا» هم ريشه با واژه «دني» و پست است و از پستي اين دنيا همين بس که اشرف مخلوقات آن يعني انسان به درجه اي از انحراف و انحطاط فکري و رفتاري برسد که شرورترين و منفورترين موجود عالم که همواره شايسته لعن و نفرين تکفير است را به منزله خدا و معبود خود بداند و بخواند و... «پنهت بالله» (چرا تعجب کرديد؟ اين بدبخت هاي شيطان پرست کلي پول مي دهند و با عمل جراحي گوش خودشان را دراز وتيز مي کنند يا زبان خودشان را از وسط شکاف مي دهند تا شبيه شيطان شوند؛ خلاصه قيافه خودشان را تغيير مي دهند، ولي کسي حرفي نمي زند حالا ما «پناه بر خدا» ي فارسي را قدري عربي کرديم تعجب مي کنيد؟!»

حتي جوجه شيطان پرست ها 
 

خلاصه کلام اين که در اين شماره قصد داريم از منظر فقه وشريعت به دم ودستگاه وتشکيلات شيطان پرستي نگاهي بيندازيم. البته ممکن است........

به ادامه مطلب بروید:

 

ارسال شده در 29 / 3 / 1390برچسب:احکام شیطان پرستی,احکام شیطان پرستان,سردار مدحی,نمیروز3,آسان دانلود,فری دانلود,گالری عکس,شیطان پرستی,فراماسونری,usb,گوگل, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

لباس و زيور آلاتي با اين نشان ها را نخريد
لباس و زيور آلاتي با اين نشان ها را نخريد 
 
 


 
نويسنده: سارا جمال آبادي




 

نقره ، تيتانيوم ، برنز .... گردنبند ، انگشتر ، گوشواره ... جنوب شهر ، شمال شهر ، همه جا اين زيور آلات عجيب را پشت ويترين مغازه ها و در دست و گردن بعضي جوان ها مي بينيم . ستاره پنج پر ، صليب وارونه ، صليب شکسته و ده ها نماد عجيب غريب ديگر که مدتي است روي لباس ها ، کمربندها ، کلاه ها و آويزها و زيور آلات بدلي جا خوش کرده اند . خيلي از فروشندگان.........

به ادامه مطلب بروید:

ارسال شده در 28 / 3 / 1390برچسب:لباس شیطان,زیورآلات شیطان,آسان دانلود,فری دانلود,سایت صداوسیما,برنامه 90,فیلم پایان نامه,usb,فراماسونری,شیطان پرستی, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

شيطان مجسم
 
 
شيطان مجسم
 
شيطان مجسم


 

نويسنده: سارا جمال آبادي


 
آنتوان لوي ، کسي است که نامش با شيطان پرستي امروزي گره خورده ؛ چرا که او کليساي شيطان را در آمريکا راه اندازي کرده است و بر اساس روايت هاي مختلف ، انسان عجيب و متوهمي بوده است . او کليسايش را با هيچ و پوچ و تنها بر اساس حرف ها و موعظه هايش ساخت و توانست پيروان و فريب خورده اي هم براي خودش دست و پا کند ؛ تا جايي که در زمان مرگش ادعاي داشتن هزار پيرو را داشت ؛ عددي که با وجود تبليغات و هياهوي او و فرقه اش ، چندان هم زياد به نظر نمي رسيد . اما پايه گذار کليساي شيطان سرگذشت عجيب و غريبي دارد که از شدت دروغگويي و اختلالات شخصيتي او حکايت مي کند .
اما آنتوان لوي قبل از اينکه کليساي شيطان را راه بيندازد و اين موعظه هاي عجيب و غريب را بکند که بود و چه چيزي او را به اين سمت و سو کشاند ؟ در اين باره اختلاف نظرهاي زيادي وجود دارد و البته با خودتان فکر نکنيد مثل سرگذشت همه آدم هاي معروف و مشهور . نه ! يکي از دلايل اصلي اين همه روايت هاي متفاوت و عجيب و غير قابل باور درباره زندگي اين شخص در حقيقت خود اوست که دو زندگينامه - بيوگرافي - متفاوت درباره خودش نوشته ؛ انگار که خودش هم درباره زندگي اي که گذرانده شک داشته است . يکي از زندگينامه هايي که آنتوان در سن 44 سالگي و در سال 1974 نوشته « انتقام جويي شيطان » نام دارد . اين نوشته پر است از موارد عجيب .......
 
 
به ادامه مطلب بروید:
ارسال شده در 25 / 3 / 1390برچسب:شیطان مجسم,مجسمه شیطان,آنتوان کوین,شیطان بزرگ,نمیروز شبکه 3 سیدعلی ضیا,شبکه3 نمیروز,90 شبکه 3,سردار مدحی, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

شيطان روي پرده سينما
 
 
شيطان روي پرده سينما
 
شيطان روي پرده سينما

 
نويسنده: ميترا شکوري


 
در فيلم هاي شيطان پرستي ، ترس همراه نوعي تعليق وجود دارد که نفس بيننده را بند مي آورد . اگر تا به حال فيلم هايي با موضوع شيطان پرستي ديده باشيد متوجه شده ايد که کارگردان و بازيگران اين نوع فيلم ها قصد دارند با نشان دادن وجود شيطان روي زمين به شکلي نمادين به جنگ خير و شر بروند . اين نوع داستان ها با حس هيجاني که منتقل مي کنند معمولا پربيننده هستند .بين کارگردان هايي که درباره شيطان پرستي فيلم ساخته اند ، رومن پولانسکي از همه مشهورتر است .

بچه رزماري /رومن پولانسکي
 

داستان فيلم « بچه رزماري » درباره زن و شوهر جواني است که........

به ادامه مطلب بروید:

ارسال شده در 24 / 3 / 1390برچسب:شیطان در سینما,شیطان روی پرده سینما,آسان دانلود,نمیروز90,نمیروزشبکه3,شیطان پرستی در سینما,فراماسونری در سینما, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

شهوت پرستی و سقوط انسان(ا)
 
شهوت پرستی و سقوط انسان(ا)
 
 
شهوت پرستی و سقوط انسان(ا) 

نويسنده: حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی(دامت برکاته)


 

اشاره

«شهوت‏» در لغت دارای مفهوم عامی است که به هرگونه خواهش نفس و میل و رغبت‏به لذات مادی اطلاق می‏شود; گاهی علاقه شدید به یک امر مادی را نیز شهوت می‏گویند.
مفهوم شهوت، علاوه بر مفهوم عام، در خصوص «شهوت جنسی‏» .....

به ادامه مطلب بروید:

ارسال شده در 23 / 3 / 1390برچسب:شهوت پرستی,شیطان پرستی,نیمروز,نود,نمیروزسیما,نیمروز90,سیدعلی ضیا,فردوسی پور,مشایی,بن لادن, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

سلام امروز حال و حوصله نداشتم مطلب بزارم

برام دعا کنید

کسی هم نظر نمیده که لااقل ما یه خورده بیشتر راغب بشیم برای مطلب گذاشتن

ارسال شده در 22 / 3 / 1390برچسب:نمیروز,نمیروز90,نمیروز3,نیمروزشبکه 3, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

دلیل وجـــــود شیطان

دلیل وجـــــود شیطان  
 
  اگر خدا وجود دارد پس چرا در جهان شیطان نیز هست؟ شاید این پرسش به ذهن بسیاری از انسان ها رسیده باشد و همیشه به عنوان یک سوال بی پاسخ باقی مانده باشد.  
 
     
 
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
     
 
   
 

اگر خدا وجود دارد پس چرا در جهان شیطان نیز هست؟ شاید این پرسش به ذهن بسیاری از انسان ها رسیده باشد و همیشه به عنوان یک سوال بی پاسخ باقی مانده باشد. ساده ترین راه پاسخ به این پرسش، این است که اندکی به ذات و وجود حقیقی خداوند دقیقتر بنگریم و ببینیم که خواسته او از بشریت چیست. با مسئله کاملا منطقی برخورد می کنیم. خداوند ما را دوست دارد و در مقابل از ما نیز انتظار دارد که را دوست داشته باشیم. و ما چطور می توانیم او را دوست داشته باشیم مگر اینکه توانایی و آزادی دوست داشتن را داشته باشیم؟

خداوند می توانست ما را مانند ربات هایی خلق کنید که تمام مدت بگویند "دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم" اما اگر این چنین می شد در حقیقت ما را وادار به این کار کرده بودند و یک چنینی دوست داشتنی، یک عشق حقیقی قلمداد نمیشود. عشق زمانی ........

   
   

به ادامه مطلب بروید:

 
 
 
       

ارسال شده در 22 / 3 / 1390برچسب:علت وجود شیطان,دلیل شیطان,علت شیطان پرستی,نیمروزشبکه 3,نیمروز,سایت نیمروز,شیطان پرستان ایران,شیطان پرستی درایران,عکس س ک س,داستان س ک س,usb, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

مصاحبه با شیطان

 

مصاحبه با شیطان
 
 
روزی که شیطان تلفنی تماس گرفت و بی مقدمه گفت: "حاضرم رؤیای تو را تبدیل به واقعیتکنم"، به ناگاه شوکه شدم! باورم نمی شد! تنم خیس عرق شده بود! وحشت و ترس سرا پایوجودم را فرا گرفته بود! به هر زحمتی که بود خودم را جمع کردم و بالاخره قراری برایمصاحبه گذاشتم.
 
 
روز مصاحبه:
جناب شیطان با دو ساعت تاخیر حاضر شد. وقتی هم که رسید عذرخواهیکرد و گفت:
مأموریت خطیری پیش اومد که از دوستان ساخته نبود و .....
 
به ادامه مطلب بروید:
ارسال شده در 18 / 3 / 1390برچسب:مصاحبه با شیطان,شیطان پرستی,داستان س ک س,دانلود فیلم,دانلود عکس,دانلود بازی,دانلود مقاله,usb, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

همایش شیطان شناسی و فراماسونری استاد رائفی پور

کاربران عزیز اگر مایل هستید که در مورد شیطان پرستی و پشت برده کارهای امریکا و اسراییل و جریان پایان جهان که غربیها ذکر میکنند اشنا شوید این سخنرانی را دانلود کنید.استد رایفی پور یکی از بهترین تحلیلگران جریان شیطان شناسی و فراماسونری و اخرالزمان هستند که سخنرانیهای بیشماری (در 6 ماه 160 سخنرانی) در دانشگاهای کشور انجام دادند که باعث بالا رفتن سطح فکری مردم در مورد این جریانها شده است.


1-            2-        3-                4-          5-

ارسال شده در 17 / 3 / 1390برچسب:همایش شیطان شناسی,شیطان پرستی,دانلودفیلم,دانلود عکس,آنجلیا جودی,استاد رائفی پور,داستان س ک س,usb, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

دانلود کتاب آشنایی با کلیه اطلاعات و مباحث فراماسونری تحت جاوا

دانلود کتاب آشنایی با کلیه اطلاعات و مباحث فراماسونری تحت جاوا

کتاب آشنایی با کلیه اطلاعات و مباحث فراماسونری تحت جاوا قابل نصب روی انواع تلفن همراه

لینک دانلود:


 

لینک۱


لینک۲

ارسال شده در 12 / 3 / 1390برچسب:مباحث فراماسونری,کلیات مباحث فراماسونری,مباحث شیطان پرستی,دانلود,دانلود فیلم,عکس ,مقاله, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

دانلود مستند تصویری "قربانی کردن انسان" در آئین‌های رازآلود

 

دانلود مستند تصویری "قربانی کردن انسان" در آئین‌های رازآلود

 

http://zohur12.persiangig.com/image/Alex%20jones/Obama%20-%20Bohemian%20Grove%20Endgame.jpg

دانلود مستند تصویری از پارسا اسپیس:

دانلود مستند تصویری "قربانی کردن انسان" در آئین‌های رازآلود - قسمت اول (100 مگابایت)

دانلود مستند تصویری "قربانی کردن انسان" در آئین‌های رازآلود - قسمت دوم (100 مگابایت)

دانلود مستند تصویری "قربانی کردن انسان" در آئین‌های رازآلود - قسمت سوم (30 مگابایت)

ارسال شده در 11 / 3 / 1390برچسب:دانلود مستندقربانی کردن انسان,آئین های رازآلود,فیلم,عکس,مقاله,شیطان پرستی,فراماسونری,داستان س ک س, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

دانلود كتاب شيطان پرستان

دانلود كتاب شيطان پرستان

برای دانلود رایگان كتاب الكترونيك شيطان پرستان باید برروی دکمه '' دانلود رایگان كتاب '' کلیک کنید

 

نویسنده / مترجم :   دانلود رايگان كتاب
 
 زبان کتاب الكترونيك : فارسی
 
 حجم فایل كتاب : 155000
 
 نوع فایل كتاب : PDF
 
 تعداد صفحات كتاب الكترونيك :
 
 منبع ناشر كتاب : 
 
 پسورد كتاب الكترونيك : www.takbook.com

 

ارسال شده در 11 / 3 / 1390برچسب:كتاب شيطان پرستان,دانلود کتاب موبایل,دانلود موبایل,هولوکاست,usb,فراماسونری,عکس,فیلم,کلیپ,داستان, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

دانلود کتاب فراماسونری چیست برای موبایل

دانلود کتاب فراماسونری چیست برای موبایل

کتاب فراماسونری چیست؟ از مجموعه سخنرانی های دکتر علی اکبر رائفی پور بصورت جار برای موبایل

نام کتاب: فراماسونری
نویسنده: علی اکبر رائفی پور
تعداد صفحات:نامشخص
فرمت کتاب: جاوا
زبان کتاب: فارسی

 

توضیحات:
فراماسونری چیست؟می توان گفت این سؤالی است که افراد بسیاری قادر به پاسخ دادن نیستند و یا اطلاعات دقیقی در این رابطه ندارند. این در حالی است که این تشکیلات و اعضای آن، نقش مهمی در تاریخ داشته اند و شناخت این تشکیلات، برای ما
مسلمانان امری لازم و ضروری است. کلمه ی ماسون (mason) یعنی بنّا، فراماسون (Freemason) یعنی بنّای آزاد. ماسونری یک تشکیلات منظم جهانی است که بر ارکان دولت های جهان و اکثر وجوه زندگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جوامع، سلطه یافته است و بسیار هم آزادانه عمل می کند. کسی که عضو فراماسونری است، ماسون یا فراماسون نامیده می شود. یکی از بزرگترین اهداف گروه های ماسونی این است که زمینه را برای حکومت فردی از بین ماسون ها با عنوان نمادین ضد مسیح (Antichrist = دجال)، یا به تعبیر بعضی از گروه های ماسونی، فرعون جدید (New Pharaoh) آماده کنند. فراماسونری جمعیتی سرّی است که کسی به راحتی نمی تواند در حریم آن نفوذ کند.

فهرست
کتاب:
- رازهای شیطان پرستی(ماسونی) یک دلاری
- شواهد ارتباط آمریکا با فراماسونری
- ابزارهای فراماسونری
- اهداف فراماسونری
- علامات و اعداد در فراماسونری
- عقاید فراماسونری
- نحوه ی اوج گیری فراماسونری


لینک دانلود

ارسال شده در 10 / 3 / 1390برچسب:دانلود فراماسونری موبایل,فراماسونری موبایل,کتاب فراماسونری,کتاب شیطان پرستی,هالیوود,usb, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

رمز و راز مراسمات Bohemian Grove

به همراه لینک دانلود فیلم الکس جونز به نام

Dark Secrets : Inside Bohemian Grove


مقالات - سازمان های مخفی مرتبط با فراماسونری

تا چند ماه پیش فکر می کردیم که “بوهمیان گراو” جایگاه سیاستمداران بزرگ واشینگتن است و به مدارکی که خلاف آن را ثابت می کرد اهمیتی ندادیم … اما مقاله جدیدی از “اوبراین ” و “فیلیپس” تحت عنوان ” دگرگونی آمریکا ” دید ما را نسبت به این گروه و فعالیتهایش عوض کرده است ، بنا به گزارشهای موثق به غیر از مشروبخواری  و استفاده از مواد مخدر با گرایشهای هم جنس بازانه فعالیتهایی همچون آدم ربایی- تجاوز – بچه بازی و قربانی های خونین هم در “بوهماین گراو” صورت می گیرد که البته بازپرسی های پلیس در سال ۱۹۴۷ متوقف گشت.

 

 

توجه: با سلام، مقاله ایی را که در پیش رو دارید گزیده ای از جریان نفوذ فردی به نام  (الکس جونز) به مراسم شیطانی فراماسونری با نام (کلوپ بوهمیان) است که با چند مستند تصویری همراه است. تصور و باور اتفاقاتی که در این نوع مراسمات شیطانی و سری اتفاق می افتد در نگاه اول شاید به دور از ذهن باشد اما با مشاهده کلیپها و تصاویر مندرج در این مقاله باور این موضوع را تقویت میکند بنابراین توصیه میکنیم در حد امکان کلیپهای این مقاله را دریافت نمایید !ناگفته نماند دست اندرکاران (وعده صادق) درصد بالایی از این مقاله را قابل قبول دانسته و موارد اندکی را نیز فاقد  منابع قوی میداند، اما مطالعه این مقاله و مقالات مشابه و همچنین تحقیق در این زمینه را توصیه میکند.

 

رمز و راز مراسمات Bohemian Grove

 

http://zohur12.persiangig.com/image/Alex%20jones/Obama%20-%20Bohemian%20Grove%20Endgame.jpg

 

از سال ۱۸۷۳ تا کنون اعضای برگزیده بوهمیان کلاب (کلوپ بوهمیان) جلسات مخفی و سری خود...........

 

به ادامه مطلب بروید:


ارسال شده در 9 / 3 / 1390برچسب: مراسمات Bohemian Grove ,مراسم شیطان پرستی,مراسم فراماسونری,داستان س ک س ی, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

دانلود مستند خداکش

 

مستند خداکش

توضیحات:یاران همیشه همراه!مستند فوق العاده و تکان دهنده خدا کش تقدیم شما.... .این مستند به 13 قسمت کوتاه چند دقیقه ای مانند:خداکش،متال،تبلیغات و... در یک فایل برای شما آماده شده است.مستندی که در برخی زمان ها شمارو میبره تا دانشگاه تهران و کنسرت های شیطانی رو بهتون نشون میده.

[تصویر: 34926382314360047743.jpg]

 لینک دانلود:http://dl.tass.ir/photos/sajjad/mostanad....ir%29.rar 

موضوع:خداکش
زمان کل :حدود40دقیقه
کيفيت : مناسب
فرمت : FLV
حجم : 200mb
تعداد قسمت ها : 13 قسمت
لينک دانلود : مستقيم - Direct

منبع :apdl.ir


 

ارسال شده در 8 / 3 / 1390برچسب:خداکش,دانلود مستند,داستان س ک س,عکس +18, شیطان پرستی,فراماسونری, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

مثلث برمودا یا مثلث شیطان


مثلث برمودا یا مثلث شیطان


مثلث برمودا یا مثلث شیطان




در اقیانوس اطلس، منطقه شگفت انگیزی وجود دارد که تاکنون، تعداد زیادی از هواپیماها و کشتی ها، بی آنکه نشانه ای از خود برجای گذارند، به طرز اسرارآمیزی در آنجا ناپدید شده اند.
این منطقه مرگبار که اصطلاحا «مثلث برمودا» یا «مثلث شیطان» نامیده می شود.........

به ادامه مطلب بروید:

ارسال شده در 7 / 3 / 1390برچسب:مثلث برمودا,مثلث شیطان,usb,شیطان پرستی,فراماسونری,مثلث فراماسونری,س ک س,+18, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

فراماسونري و گروه جمجمه و استخوان”Skull and Bones”


مقالات - فراماسونری

تمام بنیانگذاران آمریکا همگی ماسون بوده و بیشتر آنها مقام «استادی» داشتند و به طور هم زمان عضو «سازمان گل- صلیب» هم بودند که خود نسخة دیگری از ماسونی گری بود؛ در میان آنها کسانی هم دیده می شوند که به تشکیلات ماسونی دیگری به نام «ایلومیناتی» (اشراقی گری) وابسته بودند. در نوشته های رابرت هیرونیموس، از قریب به پنجاه نفر مورخ باطن گرایی که با بنیانگذاران آمریکا مرتبط بوده اند، نام برده می شود که همگی ماسون بوده اند.

فراماسونري و گروه جمجمه و استخوان”Skull and Bones”


اطلاعاتي كامل و جامع درباره دانشجويان دانشگاه ...........

به ادامه مطلب بروید:

ارسال شده در 5 / 3 / 1390برچسب:گروه جمجمه,Skull and Bones,فراماسونری,شیطان پرستی,عکس+18,بالای 18سال,س ک س, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

«كابالا» يا سجده برشيطان


مقالات - سازمان های مخفی مرتبط با فراماسونری


اخيراً فرقه کابالاي در‌هاليوود نفوذ جدي کرده است و نسل جديد جهاني را با سحر و سکس و خشونت و ترس در دامن توهمات و خلسه هنر صهيونيستي،‌انداخته است و با پيوستن بسياري از چهره‌هاي بنام عالم فحشا و فوتبال و فريب به اين فرقه، بعد تبليغاتي خاصي بدان بخشيده است. البته برخي کاباليست‌هاي قديمي‌ و علماي يهودي ضدصهيون ...

 

 بررسي خطرناک‌ترين تفکر شبه معنوي در گفت‌و‌گو با نويسنده کتاب «اسطوره‌هاي صهيونيستي در سينما».........

 

به ادامه مطلب بروید:


ارسال شده در 3 / 3 / 1390برچسب:کابالا,قبالا,kabala,فراماسونری,شیطان پرستی,بالای 18سال,+18,صهیونیسم,سجده شیطان, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

فراماسونری، دین نوین جهانی – قسمت دوم

 

مقالات - فراماسونری

یکی از اصول فکری تئوصوفی و جنبش عصر جدید نظریه تکامل است. در حقیقت نخستین کسی که نظری تکامل را مطرح کرد چارلز داروین نبود و طبق انجیل مسیحیان، نخستین نفر شیطان بود که در باغ عدن به آدم و حوا گفت: «اگر از آن سیب بخوری، خدا خواهی شد». ایده تکامل از زمان های باستان جزء تعالیم اصلی نهان پیشگان بوده است. در واقع تئوری داروین تنها تلاشی برای پوشاندن لباس علمی به آن ایده بود و البته موفق شد آن را در دنیا فراگیر کند.

 

 

 

همانطور که در مقاله پیشین اشاره شد، امروزه افکار و برنامه ریزی رهبران تئوصوفی نقشه ی راه نظم نوین جهانی است و چیزی که هم اکنون به صورت گسترده و از طرق مختلف، حتی در پوشش مبارزه با نظم نوین جهانی ترویج می شود، عقاید “تئوصوفی”1 و “جنبش عصر جدید”2 است.

به طور خلاصه عقاید تئوصوفی و جنبش عصر جدید به قرار زیر است:

ستاره شناسی، طالع بینی و اعتقاد به دوری بودن تاریخ در ارتباط با صورت های فلکی زودیاک، ارتباط با موجودات ماروائی (ارواح و اجنه) برای کسب دانش (مکاتب اسرارآمیز)، اعتقاد به توانایی انسان در رسیدن به مقام خدایی، نهان پیشگی، اعتقاد به برپایی جهان تک حکومتی در آستانه عصر برج دلو

تئوصوفی، جنبش عصر جدید و فراماسونری سازمان هایی در هم تنیده هستند و عقایدی که در زیر توضیح داده خواهد شد از تعالیم اصلی هر سه این گروه هاست. به طور مثال بسیاری از ماسون ها مانند فیلسوف-ماسون درجه ۳۳، منلی پی هال عضو جامعه تئوصوفی بوده و هستند و حتی در دوره ای ریاست جامعه تئوصوفی در دست “آنی بیسانت”3 مارکسیست، ماسون و موسس جامعه بین المللی “کمک ماسونری”4 بوده است. آنی بیسانت همچنین با برپایی لژ های ماسونری در سرار جهان به جامعه تئوصوفی خدمات بزرگی انجام داده است.

 

هلنا پترونا بلاواتسکی5 و جامعه تئوصوفی6

HPB فراماسونری، دین نوین جهانی   بخش اول قسمت دوم (PDF)

بدرستی می توان بنیانگذار جنبش عصر جدید را موسس جامعه تئوصوفی، هلنا پرونا بلاواتسکی دانست. بلاواتسکی متولد ۱۸۳۱ از همان آغازین دوران زندگی اش بسیار به موضوعات ماورائی و اسرار آمیز علاقه داشت، لذا در ۱۷ سالگی سفر ۱۰ ساله ای را به نقاط مختلف جهان (آمریکا جنوبی، مصر، کانادا، فرانسه، یونان، مکزیک، تبت، هند، آلمان و انگلیس) جهت مطالعه سنت های مذهبی آن ها آغاز کرد و با راهنمایی موجودات ماورائی که او در این سفر با آن ها ارتباط برقرار کرده بود، با کوله باری از تعالیم اسرارآمیز به نیویورک رفت تا درسال ۱۸۷۵ سازمانی با نام جامعه تئوصوفی تاسیس کند.

افکار و نظریات او که از طریق کتاب ها و مجله اش با نام “مجله لوسیفر” انتشار یافت، اصول و عقاید جنبش عصر جدید را شکل داد. با گذشت زمان، روز به روز بر شدت محبوبیت جامعه او افزوده شد و چهره های شاخص از سرار جهان به آن پیوستند که در بین آن ها اسامی کسانی چون: توماس ادیسون، الویس پریسلی، ماهاتما گاندی، آرتور کانن دویل و جیمز جویس دیده می شود.

عقاید بلاواتسکی و به طبع آن جنبش عصر جدید

چنانچه در حین مطالعه، این عقاید ..........

 

به ادامه مطلب بروید:

 

ارسال شده در 3 / 3 / 1390برچسب:فراماسونری دین جهانی,فراماسونری دین نوین جهانی,شیطان پرستی دین جهانی, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

شیطان ‏شناسی در قرآن

شیطان‏شناسی در قرآن

 

 

 شیطان‏شناسی در قرآن


مقدّمه

از آن‏جا كه انسان موجودی است ذاتا طالب كمال نهایی و سعادت ابدی و همیشه در اندیشه شناخت كمال ابدی و نهایی و راه‏های وصول به آن و نیز شناخت موانع نیل به آن و كیفیت برطرف كردن آن‏هاست و نیز از آن‏جا كه شیطان را یكی از موانع مهم در راه نیل به كمال نهایی خود می‏داند، همیشه سعی دارد تا این موجود پلید را به خوبی شناخته، راه‏های مبارزه با او را نیز بشناسد و از این‏رو، به لحاظ تاریخی، مسأله شیطان و كیفیت خلقت و فلسفه آفرینش او، برنامه‏های او برای اغوای انسان و دام‏های گسترده و ابزار و وسایل اغواگری‏اش، مسأله حزب شیطان و كیفیت مبارزه با آن و مسائل دیگری از این قبیل همزاد انسان است. همیشه و در هر جا سخن از شیطان بوده، سؤالات متعددی نیز درباره او مطرح می‏شده است.

آفرینش شیطان

از آیات متعدد قرآن استفاده می‏شود كه ماده اولیه شیطان(1).....

به ادامه مطلب بروید:

 

ارسال شده در 2 / 3 / 1390برچسب:شیطان شناسی درقرآن,شیطان درقرآن,شناخت شیطان,شناخت شیطان پرستی, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

فراماسونری، دین نوین جهانی – قسمت اول

در سال های اخیر روز به روز شاهد شدت یافتن تولید آثاری با مضمون فراماسونری و جوامع مخفی بوده ایم. و حتی در برخی از این آثار با قرار دادن این جوامع در هسته داستان، بگونه ای به آن پرداخته اند که گویی تولید کنندگان این آثار ضد نظم نوین جهانی و در حال افشا سازی آن ها هستند. دو اثر شاخصی که انگیزه من برای تحقیق در این زمینه شد دو بازی “کیش اساسین” 1 و “معبر”2 بود، اما ...

توجه: دوستانی که تمایل به مطالعه این مقاله دارند توصیه میکنیم چنانچه اطلاعات کافی در زمینه فراماسونری ندارند،  ،مقاله جامع (فراماسونری، دجال آخرالزمان) را مطالعه کنند تا زمینه ای باشد برای درک بهتر مقالات ارائه شده.

 

 

در سال های اخیر روز به روز شاهد شدت یافتن تولید آثاری با مضمون فراماسونری و جوامع مخفی بوده ایم. و حتی در برخی از این آثار با قرار دادن این جوامع در .........

به ادامه مطلب بروید:

ارسال شده در 1 / 3 / 1390برچسب:دین نوین جهانی,فراماسونری دین جهانی, فراماسونری دین نوین جهانی,نظم نوین جهانی, ، توسط امیرعلی جان ، <-PostCategory-> ,

آخرين ارسال ها

فیلم اسکار اصغر فرهادی در تاریخ 27 فوریه 2012

احمد الحسن یمانی را بشناسید ؟ (قسمت اول)

کنترل ذهن کودکان چگونه به دست والت دیزنی صورت میگیرد ؟!

تحلیل سریال چگونه با مادرتون آشنا شدم (How I met Your Mother)

گوشی هوشمند و اندروید هدیه بگیرید

مستند اسرار 11 سپتامبر (Documentary 911 Mysteries: Demolitions)

پخش مستقیم حرم حضرت اباعبدالله الحسین

تلاش وهابیون برای مخفی نمودن اعجازی بزرگ!

مقاله ای درباره شناخت مسیحیان صهیونیست (اوانجلیست)

دانلود مستند اغوا با لینک مستقیم+عکس و اسکرین شات

دانلود مستند سقوط جمهوری اثر الکس جونز+عکس

قانون اساسي ماسون‌هاي (عصر خِرد )+ تصاویر

رازهای جادوگری از واقعیت تا خرافه

افشاگری مریم سنجابی علیه سازمان منافقین + فایل صوتی

در مذمت اینترنت

نقد و بررسی فیلم Circumstance 2011+فیلم

نقد و بررسی فیلم Priest – در جستجوی خون آشامان ضد مسیح

نقد و بررسی فیلم هری پاتر از ابتدا تا انتها

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(علیه السلام)

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(علیه السلام)

نقد و بررسی فیلم The Rite – جن گیری با رویکرد اخرالزمانی

نگاهی به فیلم

۱۳ خاندان معروف یهودی دنیا – خاندان آستور

یهود آزاری به سبک صهیونیزم

نگاهی به فیلم " با خشم بران"Drive Angry

.::دانلود مستند پیشگویی ها و بررسی سال ۲۰۱۲::.

نگاهی به شش فیلم ضدایرانی+تصاویر

پکیج ویژه جایزه بزرگ برای خریداران

آخرت و قیامت از دیدگاه آیین یهود

دانلود مستند تهاجم شیطانی

دکتر عباسی/نقد سریال ای لی اس (Alias)

دکتر حسن عباسی/نقد سریال استراتژیک ۲۴

پروفايل مدير

نظرات شما باعث قوت گرفتن و روحیه گرفتن ما برای ادامه ما در این مسیر میشود پس ما را بانظرات خویش یاری فرمایید باتشکر فراوان از تمامی شما دوستان عزیز

آرشيو مطالب

لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیایی بدون شیطان و آدرس anty666.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






بهترين هاي وب
بهترين هاي وب